søndag 30. mai 2010

Snart ferdig med lesingen!!



Ja den siste tiden har jeg vært eldig fraverende her, 1 grunn!!! Eksamenslesing. Jeg har eksamen i morgen, gleder meg til den er ferdig!! I tillegg til eksamenslesing så er mine tanker kun på pakking, jeg har så lyst til å begynne å pakke, men kan ikke bruke tid på det nå... Men i morgen kl 14.00 braker det løs. Da skal det pakkes til langt på natt ;) Jeg er så klar for å pakke og gleder meg veldig!! Kommer sikkert til å være fraverende herfra en liten stund til, med tanke på flytting, i mellom tiden kan folk glede seg til mitt neste innlegg :) Denne uken startet nemlig med en utrolig hyggelig og sprø beskjed!! To av mine beste venner har blitt et par, Daniel Hagen(Christers bestevenn og forlover i vårt bryllup) og Kristine Nilsen. Så jeg skal dedikere et innlegg til de ved neste innlegg :)
Men her slenger jeg med noen bilder av hvordan det ser ut rundt meg når jeg leser på eksamen og eksamensmoten :) (Vet ikke helt hvorfor det har blitt strek under alt her, men vet ikke åssen jeg fjerner der heller så det får være)

Dette er antrekket under eksamenslesingen, stor deilig joggebukse, den mest behaglige genseren, de deiligste varme, lodne sokkene, håret satt opp og vekk fra ansiktet og 0 sminke :) Ille fresht!!
Alle bøker ligger strødd utover og rundt hele meg. Mye rot!!
Et større inntak enn vanlig av brus og godteri er også tilfelle ved eksamenslesingen, det må til for å overleve perioden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar