onsdag 5. mai 2010


Da starter jeg bloggingen min her. Prøvde på blogg.no, men syntes det var fler muligheter til å få en finere blogg her :)
Jeg skal blogge om alt mulig rart som jeg opplever gjennom livet, trening, venner, hobby saker, interiør + mye annet rart. Akkurat nå er jeg ferdig med en bachleor oppgave i pedagogikk. Jeg har gått Førskolelærer ved Høgskolen i Østfold og er nå ferdig der, eller har en eksamen igjen da..
Jeg har fått meg jobb på Doremi barnehage på Trosvik, så jeg har et spennende år forran meg. I tillegg til ny jobb har Christer og jeg kjøpt oss hus. Vi flytter endelig fra vår leilighet på Lundheim ut til Torsnes. Vi overtar huset 2. juni så ikke så lenge igjen, skal bli deilig å få hele sommeren i Torsnes. Jeg kommer til å legge ut bilder etterhvert som vi blir ferdige med innredningen.


1 kommentar:

  1. Gleder meg til å følge med på bloggen din! :D Har lagt deg til i listen min!

    SvarSlett