lørdag 22. mai 2010

Friends :)

Jeg er så utrolig heldig å ha så mange fantastiske venner rundt meg. Jeg er medlem av menigheten Zoé i Fredrikstad og der er det så utrolig mange herlige mennesker. En del av oss har vokst opp i menigheten og kjenner hverandre fra langt tilbake, mens noen har kommet som friske skudd de senere årene :) Vi er en herlig jentegjeng på samme alder, de fleste av oss er født i 86. Vi som er født i 86 og har vokst opp i menigheten har fine minner sammen. Når vi var fra 9-12 år tror jeg det var, ble vi ¨tvunget¨ av våre mødre til å ha en bursdag hvor det var bare oss jentene i tillegg til den bursdagen vi hadde med våre venner fra skolen. Det som var med disse bursdagene var at mødrene ble med å satt å hadde det koselig mens vi måtte være sammen å feire bursdag, det var ingen av oss jentene som likte dette!! Det jeg husker fra disse bursdagene er kokos kake, kjedelig, bare skolesnakk fra de andre jentene(jeg hatet jo skolen den gang), og Sandra og Kristine som ikke ville være med på det vi andre ville gjøre. Men se i dag, i dag er vi alle som var med i disse bursdagene veldig gode venner og sammen nesten hver helg. I tillegg har det kommet fler jenter til menigheten og inn i gjengen som er utrolig fantastiske! Vi har en del bilder av oss jentene i forskjellige settinger, og her om dagen sa min svigermor til meg : ¨Dere er en utrolig gjeng, dere er kjempe heldige som har hverandre. Dette vennskapet må dere ta vare på¨(Noe i den duren) Å det er utrolig sant, vi er utrolig heldige som har hverandre og som har så trofaste venner med samme verdier i livet. Her er bilder av noen av de fantastiske jentene!! (Har desverre ikke bilde av alle, men dere vet hvem dere er :) ) Et annet godt minne vi fler av oss har sammen, er felles russebil som russ 2005!!! Det var en utrolig koselig tid :)
Vakre Marita som er gift med den mest musikalske personen jeg vet om, Andreas Pettersen og superkule pene Mette bestis :) som er gift med Chris, en morsom, sprø mann. Marita var så heldig at hun var født i 85 så hun slapp unna bursdagene. Mette har kommet inn i Zoé i de senere år gjennom sin mann og har derfor sluppet unna hun også tross at hun er 86 modell. Alle disse jentene er utrolige, men Mette og jeg har opplevd mye sammen opp igjennom de siste årene. Jeg fikk den æren av å få henne som min forlover i bryllupet g jeg fikk den æren av å være hennes forlover.
Skospesialisten og herlige Tabita(en av burdagsgjengen tilhengere :) Denne jenta er alltid blid, flink på piano og veldig flink til å synge.
Lise Kristianslund, en utrolig kul jente som finner på mye sprell.
Også en jentes som kom inn i litt senere og slapp unna, men hun er 86 modell.
Morsomme, vakre Helén som forøvrig er kusinen til min kjære mann. Hun er gift med Ruben, en utrolig herlig gutt. Hun fikk også æren av å bli med i bursdagsgjengen etter noen få arrangerte bursdager. Lucky girl :)
Her har vi vakre Marita igjen, I midten som alltid ;) er Sara Kittilsen, en herlig jente med mye energi tross harde uker med jobbing i egen frisørsalong. Hun er gift med Ørjan, en herlig gutt som opprinnelig er fra Stathelle. Å så har vi Henriette da, hun slapp vel helt unna hele bursdagsgreien tror jeg. Egentlig en Sion jente om jeg ikke tar feil, Men hun er også en 86 modell. Hun er utrolig søt, herlig og ¨uskyldig¨. En eventyrlysten jente som vi snart håper på å få tilbake til Fredrikstad, men vi får nå se når det blir :)

Mette igjen, har så mange morsomme bilder av henne så måtte legge med et til.
Nilsebassen min :) Kristine Nilsen, en fantastisk, herlig, sprø, morsom, flink og vakker jente. Ja hun er noe for seg selv. Hun ordner opp, stiller opp, organiserer og er opptatt av at alle skal ha det bra. Også en utrolig flink selger, som kommer til å gjøre det stort i sitt yrke. Også en av bursdagsgjengens medlemmer.
Ella bella :) Denne jenta er fra Vestby og prater meget pent. Hun er en nydelig jente med et stort hjerte. Ella er utrolig flink og har også vært litt eventyrlysten med et halvt år i Singapor, for tiden bor hun i Oslo hvor hun tar en master som er ferdig i februar, så vi ses ikke så mye før det ;) hehe, skrøner bare jeg.. :)
Her er noen av oss, dette er fra utdritningslaget til Sara hvor vi fikk tatt mange koselige bilder sammen. Utrolig fine minner å ha resten av livet sammen :)
Ok, det er noen som ikke har blitt nevnt her, vi er jo så mange. Men vil bare nevne Sandra Mandra som var en del av bursdagsgjengen vår, Cathrine Pedersne, Vakre Marlene og Lydia og lille Christina dyrevennen. Dere er alle sammen fantastiske!!

6 kommentarer:

  1. Herlig innlegg, merker jeg liker bloggen din ;) Jeg er enig med din svigermor, vi er utrolig velsignet og utrolig gøy å ha vokst opp sammen!! Jeg har utrolig mange gode minner og flere skal det bli.. Men hva skjer med at jeg er "uskyldig" i anførselstegn, hehe...! ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig at du også blogger da Line:). Gleder meg til å følge deg videre. Nå er det vel ikke lenge til dere overtar huset deres heller ? Da må du legge ut masse bilder om hvordan dere har fått det =)
    Ønsker deg en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Nei Malin, nå er det ikke lenge til vi overtar huset. Til Onsdag, bare noen dager igjen!! Skal legge ut bilder etterhvert som det blir ferdig :) Skal jo bare flytte rett inn uten å pusse opp. Det skal bli digg!!

    SvarSlett
  4. Så søt du er Line!! :) Herlig blogg, denna skal jeg bli stalker til!! ;)

    SvarSlett
  5. titanium body armor - TITIAN ARENA
    Custom 3-in-1 and custom titanium jewelry for piercings head titanium white acrylic paint armor titanium wood stoves for the Sega Genesis, Mega Drive, and Nintendo Switch. This is titanium price per ounce the original game, which has had its apple watch titanium vs aluminum

    SvarSlett