torsdag 24. juni 2010

I'm back :)

Det tok litt tid, men nå er jeg tilbake..
Har hatt så mye å gjøre de siste ukene i tillegg til at vi gikk uten nett i to uker så har ikke fått blogget. Men skal prøve igjen.. Vi har jo nå flyttet inn i huset og stortrives!! Bilder får komme senere for nå har det blitt litt kaos her igjen for flyttet de siste tingene fra leiligheten i går. Vi har ventet med bodene vi hadde i leiligheten se, det var 3 boder fulle av masse rart, mye som skal kastes og gis bort tenker jeg.. jeg lovet også å skrive et innlegg om turtelduene Daniel og Kristine, det kommer det også :) Har ferie neste uke, så da har jeg litt tid. Denne sommeren kommer det til å bli veldig mye jobbing å lite tid, så bloggingen kommer ikke i første rekke desverre. Jeg jobber på Rema 1000 hele sommeren helt til jeg begynner i Doremi 1 september.
I morgen er det skoleavslutning og siste dag med klassen, blir litt rart..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar