torsdag 13. mai 2010

Mer enn bare ord - en blogg som man bør følge :)

Oki, da prøver jeg for sørste gang å være med i en konkurranse på en annen blogg som jeg leser ca daglig. Nemlig Fru Mæla sin blogg, Mer enn bare ord. En utrloig fin blogg som alle burde titte innom og begynne å følge :) Nå har hun en give away konkurranse med trekning 11 juni. Så nå følger jeg bloggen hennes på bloglovin og blogspot og legger inn et innlegg her på min egen blogg og skal kommentere konkurransen hennes, slik jeg forstår det blir det full pott :) Hehe, det tar litt tid å lære seg det blogg greiene her, men det kommer seg etterhvert.. Her er en link til konkurransen til ho Fru Mæla som for øvrig er en god venninne av en herlig gutt som har giftet seg med min herlige venninne her i Fredikstad.
http://www.frumaela.com/search/label/Konkurranser
Da satser jeg på at jeg har gjort det riktig :)

Ellers i dag har jeg vært sammen med min bestevenninne. vi har vært på svenskehandel på Nordby. Fant 17. mai kjole nr. 2 :) Hadde egentlig funnet en på Cubus som jeg har kjøpt, men fant en mye finere en på Bik Bok i dag som jeg åtte ha i stedet. Kan vise senere. Vi tok ikke noen bilder i dag da, men slenger med et bilde av ho og meg.
Etter sverigeturen gikk turen til Torpe banen for å se 10 min fotball, til byen for å kjøpe kebabrull og så videre til Kornenga hvor vi avsluttet kvelden med gode venner.

1 kommentar:

  1. Takk for gode ord Line - du er vel nydelig! <3

    Ønsker deg en fin 17. mai feiring og lykke til i min giveaway!

    Klem Rebekka

    SvarSlett