mandag 24. mai 2010

Eksamens lesing

I disse dager er det eksamens lesing som gjelder. Jeg har en eksamen igjen før jeg er ferdig med skole for en tid fremover. Jeg avslutter i disse dager det tredje året på Føsrskolelærer utdanningen ved høgskolen i Østfold avd. Halden. Det har vært 3 fine år med med FU, men er utrolig deilig å endelig se slutten. Jeg har fått meg jobb i Doremi barnehage på Trosvik, det er svangerskaps vikariat på en 0-2 års avdeling. Gleder meg så utrolig mye til å begynne å jobbe med det jeg har studert de siste 3 årene. Men tilbake til eksamens lesing, eksamen min er en skriftelig eksamen i RLE. Vi har om religionene Buddhisme, Islam og Kristendommen, så det er veldig interessante temaer. Får jo en del gratis når det gjelder kristendommen, å det er digg :)
Nå er det bare å sette seg å lese igjen.

2 kommentarer:

  1. Masse lykke til med eksamens lesing, og gratulerer så mye med ny jobb!!! Det blir nok veldig bra skal du se =) =) =)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!!! Jeg er ikke helt inn i blogg greiene ennå, så sorry at jeg ikke har svart på kommentaren før nå.. Kommer seg etterhvert :)

    SvarSlett